Home made therapy 2

بافكر إن كلمة خبيئة دي حلوة أوي.

البروفايل اللي باعمله دلوقتي جاي بصفحتين داتا بس يتعمل منهم شغل مختلف يتعدى ال 45 صفحة! اي فيل لايك: ودلوقتي بعد ما حكيتلكم حكاية الفيل هاحكيلكم حكاية أخوه الدرفيل.

أنا باحب شغلي جدا.. بس هو مابيحبنيش.. فأنا وراه يعني، أنا شاطرة جدا وعارفة دا كويس.

في بعد موازي أنا محرر كتب شاطر جدا.. وباكتب من وقت لآخر قصص صغيرة جدا واستثنائية، عندي كلب اسمه ريكو وبنخرج مع بعض كل يوم الصبح نجري. وبيجيلي اكتئاب الشتا زي كل الناس عادي. وماعنديش مشاكل صغيرة.. عندي مشكلة واحدة كبيرة ويوما ما هاصرخ بالحل بصوت عالي جدا لدرجة إني فالبعد التاني هاسمع.. اينعم هاخد وقت على ما أفهم.. بس المشكلة هاتتحل.. أنا مشاكلي الحالية نصيب  كل نسخي في الأبعاد التانية.. اهربوا!

الدكتورة اللي كنت بتابع معاها متخلفة جدا.. كل شهر دوا جديد باعراض مختلفة واحساس فار التجارب دا بشع خصوصا لو الفار عايز فعلا يتحسن فبيسمع الكلام.. للحد اللي يقدر عليه.. حقيقة مثبتة: محدش ممكن يستمر كتير مع دكتورة متخلفة.

رامين كاريملو أفضل شبح أوبرا ممكن تسمعه بيغني ف حياتك دي حقيقة مثبتة تانية ودا ملوش علاقة بشكله أو إنه بيغني لسييرا بوجيس.. أبسلوتلي.

اكلمكم عن هاميلتون النهارده؟



تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

نعرف هذه الأيام جيدا حتى سئمناها (٢)

تمارين كتابة مع أوسة(١)